Waarom FSB Beveiliging
Zo dragen wij bij aan uw succes!
Kies voor veilig
Toegespitst op de continuïteit van uw organisatie
Hoe werken wij?
Allereerst doen wij een risico analyse van uw object en geven we advies op het door de klant gewenste beveiligingsniveau. Op basis van wat er nodig is en de wens van de klant stellen wij een team samen met een vaste overhead.
Wij doen dit in overleg met de klant. Samenwerking is hierin de sleutel. Wij werken digitaal en transparant. Rapportages, bezoeker- & sleutelregistraties en diverse relevante gegevens worden digitaal geregistreerd en beschikbaar gesteld aan de klant.
Risico analyse aanvragenGecertificeerd beveiligingsbedrijf
Van objectbewaking tot transport beveiliging. Wij ontzorgen u volledig.
Digitaliteit en automatisering
Via ons klantenportaal, kunnen onze klanten, alle relevante rapportages en gegevens inzien. Er kunnen diverse rechten voor diverse medewerkers van de klant, worden ingesteld. Met 1 druk op de knop, kunnen gegevens op specifieke datums, worden teruggezocht.
FSB beveiliging werkt met NFC “near field communication” metGPRS lokalisatie, voor haar ronde- registraties. NFC bied meer veiligheid, mogelijkheden en is universeel. De veiligheid van onze medewerkers staat centraal en daarom bieden wij diverse technische hulpmiddelen, om te monitoren en ondersteunen. Maar ook op het gebied van brandveiligheid, werken wij met innovatieve hulpmiddelen, zoals Flir, warmte camera’s om potentieel gevaar, vroegtijdig op te sporen.