Digitaliteit en automatisering

FSB Beveiliging werkt met innovatieve hardware en softwareoplossingen, ter ondersteuning van onze medewerkers en klanten. Zo behoren papieren rapportages, verslagen, bezoekerslijsten en sleutelregistraties tot de verleden tijd. Wij rapporteren en registeren alles in onze eigen softwareomgeving. Rapportages, sleutelregistraties, GPS-lokalisatie bij ronde-registraties en diverse andere data, worden  geregistreerd en verwerkt tot 1 overzichtelijk geheel.

De software draait op alle mobiele apparaten, tablets, laptops en personal computers en hiermee is ons systeem bijzonder universeel en toegankelijk.

De oplossing is milieuvriendelijk, maar biedt bovendien volledige transparantie en inzichtelijkheid aan onze klanten, met daarnaast een enorm gebruikersgemak. Via ons klantenportaal kunnen onze klanten alle relevante rapportages en gegevens inzien. Er kunnen diverse rechten voor diverse medewerkers van de klant worden ingesteld. Met 1 druk op de knop kunnen gegevens op specifieke datums worden teruggezocht.

FSB Beveiliging werkt met NFC “near field communication” met GPS-lokalisatie, voor haar ronde- registraties. NFC bied meer veiligheid, meer mogelijkheden en is universeel. De veiligheid van onze medewerkers staat centraal en daarom bieden wij diverse technische hulpmiddelen om dit te monitoren en te ondersteunen. Maar ook op het gebied van brandveiligheid, werken wij met innovatieve hulpmiddelen, zoals Flir. Dit zijn warmte camera’s die potentieel gevaar vroegtijdig opsporen.

Digitaliteit en automatisering

FSB Beveiliging werkt met innovatieve hardware en software oplossingen, ter ondersteuning van onze medewerkers en klanten. Zo behoren papieren rapportages, verslagen, bezoekerslijsten en sleutelregistraties tot de verleden tijd. Wij rapporteren en registeren alles in onze eigen software omgeving. Rapportages, sleutelregistraties, GPRS lokalisatie bij ronde-registraties en diverse andere data, worden  geregistreerd en verwerkt tot 1 overzichtelijk geheel.

De software draait op alle mobiele apparaten, tablets, laptops en personal computers en hiermee is ons systeem bijzonder universeel en toegankelijk.

De oplossing is milieuvriendelijk, maar biedt bovendien volledige transparantie en inzichtelijkheid aan onze klanten, met daarnaast een enorm gebruikersgemak. Via ons klantenportaal kunnen onze klanten alle relevante rapportages en gegevens inzien. Er kunnen diverse rechten voor diverse medewerkers van de klant worden ingesteld. Met 1 druk op de knop kunnen gegevens op specifieke datums worden teruggezocht.

FSB Beveiliging werkt met NFC “near field communication” met GPRS lokalisatie, voor haar ronde- registraties. NFC bied meer veiligheid, meer mogelijkheden en is universeel. De veiligheid van onze medewerkers staat centraal en daarom bieden wij diverse technische hulpmiddelen om dit te monitoren en te ondersteunen. Maar ook op het gebied van brandveiligheid, werken wij met innovatieve hulpmiddelen, zoals Flir. Dit zijn warmte camera’s die potentieel gevaar vroegtijdig opsporen.

Gecertificeerd beveiligingsbedrijf

Van objectbewaking tot transportbeveiliging. Wij ontzorgen u volledig.

Gecertificeerd beveiligingsbedrijf

Van objectbewaking tot transport beveiliging. Wij ontzorgen u volledig.